25 maj 2012



Idag har jag varit tre vändor tur och retur till Bålsta. Ett rekord tror jag faktiskt!
Tredje vändan så åkte jag först för att hämta Mia och sen vidare till Pomona. Det väntades fika med mina f.d kollegor och La Boss.
Fick finfin ätbar present i form av en god bit parmesanost, oliver, tapenade, marmelad, kex, citronolivolja m.m.
Tack snälla ni för den fina presenten!
Italienskt tema! Hur visste ni att jag gillar sånt! Förresten är parmesanosten nästan redan uppäten, i och med att vi åt en god caesarsallad i kväll!



Den perfekta sommarmaten när det är varmt.  Jag fuskade med färdigköpt grillad kyckling.
Emilie fixade resten, knaperstekte lite grisarsle och halverade tomater bl.a.
Såklart caesardressing också. sen ett glas vitt hade varit gott till, men det får bli en annan dag. 
Gick lika bra med kranvatten i kväll!
Nu väntar två nätters jobb, sen är det semester på riktigt!

Ha en trevlig fredag alla ni och glöm för fan inte att rösta på Anton i kväll! 

Over and out!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar