19 maj 2012

Mammatajm!




















Lilla mamma och jag har umgåtts i dag. Först den obligatoriska turen till Willys och sedan som pricken över i:et,  ett spontanbesök på kyrkogården. Det är ju så trevligt där!
Tog två smygbilder på lilla mor som även denna dag var på ett strålande humör.....eller inte.
Som alltid! Fattar inte hur en människa kan vara så bitter på allt och alla, helst på mig.

När jag kom hem så var det aktiviteter på hög nivå i Pettssonska. Rolf grillade korv, hans paradrätt sommartid.
Kändes bra med en korv med lite ketchup på, tog en morot också som efterrätt.
I kväll är jag ensam hemma. Rolf ska gå båtvakt så jag och Gustav ska poppa popcorn och titta på CL-finalen.

Herregud, vilket meningslöst inlägg det här blev! 


1 kommentar:

  1. Nä inte alls viktigt att veta att Vår båt är trygg i natt när jag jobbar

    SvaraRadera