27 maj 2012

Bye bye!






Så! Då har jag stängt igen resväskan och satt på adresslappen. Nu är det bara att vänta, fast medans jag väntar så passar jag på att sova några timmar. Klockan 05.00 är det tänkt att vi ska åka härifrån i morgonbitti.
Med detta lilla inlägg vill jag passa på att önska eder alla en trevlig vecka! Skulle jag snubbla över något wifi i Parga så kommer jag självklart att glädja er med en liten lägesrapport.
Har ni extra tur kanske det till och med ramlar in en bild på mig i bikini eller något annat kalasmotiv som gör att ni kanske sätter kaffet i vrångsrupen.


Lite bilder från eftermiddagens/kvällens middag hos familjen Gomez på Smidö.


 Vi firar ungdomarnas kommande samboskap med lite bubbel!


Den överenergiska Jack russeln Chilli höll koll.


 Skål på dig lilla frugan.....


Tjofadderittan lambo!


 Evelyn och morfar Jorge mumsar tårta med grönbär på....eller var det björnbär?

Som vanligt när man är hos denna gästvänliga familj så är man inte direkt hungrig när man avviker. 
Tvärtom, man är stormmätt!
Det bjöds på grillat, grönsaks och korvspett, olika sallader, tzatsiki, hembakat bröd m.m.

Nu måste jag sova, uppstigning om 5 timmar!

Over and out for almost one week!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar