27 januari 2012

Fredag idag med!



Hej kära fredagsfirare!
Jag firar också, är ledig i helgen och det gillar jag.

Idag hade jag bestämt med mamma att jag skulle hämta henne 14.00. Vi skulle fredagshandla som vanligt. Fast egentligen behövde hon inget men hon ville åka med ändå för..... citat:
"Enda sättet att får hit mig", Okej, man tackar!
Sov som en stock och vaknade av Iphonens alarm.  Klockan var 13.45 och jag hade alltså försovit mig. Ingen större fara, ringde mamma och sa att jag bli en halvtimme sen.

På Willys gick det i ett rasande tempo, hon handlade fast hon inte behövde för man vet ju aldrig när man får åka med nästa gång.......puh! Idag var humöret på topp!
Snabbkaffe och justering av gardinstång hemma hos henne sen åkte jag hem.
Idag var det inga som var duktiga på duktiglistan...?!

Nu väntar jag på att middagspajen ska bli klar. Jag har gjort en paj fylld med pastrami, paprika, purjolök och ost.
Ska hacka till lite kaninmat också, sen ska vi dinera maken och jag.
Kan eventuellt komma en bild på denna skapelse senare.

Simma lugnt!

1 kommentar:

  1. Åhhhh har du hittat en pointsbillig paj? ge mig recept det har jag letat efter ett bra tag :-)

    SvaraRadera