13 januari 2012

Glajjer beställda!


Fredagen den 13:e och helst vill jag hålla mig inomhus i hemmets trygga vrå. Men det gapar tomt i kylen och behövs fyllas på inför helgen, så en tur till Willys är ett måste.
Klev upp lite tidigare idag, redan klockan 13.00. Gustav var uttråkad, kelsjuk och hade viss svårighet att hitta till sina matskålar.
Man ska ju eskortera Prinsen dit, är man diva så är man!
Jag gör det så gärna, skulle göra allt för den där kissen! Garanterat!

Fast jag kommer ihåg i våras då vi var på Mallorca och Erika bodde här för att vara ställföreträdande passopp till Gustav.
Fick ett mess en dag från henne där hon undrade om hon måste gå med honom till matskålen nattetid och sitta på köksstolen och sällskapa när han åt. Jag har faktiskt feber, jag orkar inte!
 Stackars Erika, klart hon inte behövde när hon var sjuk och inte orkade.

Har beställt två par nya cyklar nu. Hittade till slut ett par av provbågarna som var ganska schyssta faktiskt. Frågade Emilie snabbt i morse hur jag såg ut i dom och hon sa rart: Dom är okej!
Det andra paret jag beställde är en favorit i repris. Köpte likadana rosa som jag redan har.
Gillar dom och har haft dom i snart tre år. Ett vinnande koncept med andra ord.
Men om jag kommer att se så intelligent ut, vette fasen?

Catanissetta, brun

Teramo, rosa

OBS! Det är inte jag på bilden utan en polsk utbytesstudent som jobbar extra som glasögonmodell.

Två par för ettusentrettio svenska kronor. Ganska bra pris.
Nu ska jag handla, mot Willys.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar