10 januari 2012

Kaffe latte!


Vaknade i morse och kände mig utsövd för en gång skull! La mig tidigt redan vid 23.30 och har sovit ända till 9.30. Bara ett fåtal avbrott för kissnödig kisse, hungrig kisse och kelsjuk kisse.
Åt en snabb frulle, röjde runt lite här hemma, hade pälsvård på Gustav och sen stack jag till Bålsta för en kopp kaffe.
Lotta blev glad när jag kom, som vanligt hade jag fickorna fulla med godis till henne.
Anne bjöd på latte, kaffebönorna var inte vilka bruna bönor som helst utan Starbucksbönor!
Shit, vad gott!
Vi drack kaffe, åt hembakat och snackade på som vanligt!

På vägen hen stannade jag på Willys och köpte hej vilt på mig tre middagar, utan vare sig nota eller tanke.
Jag improviserade och kände mig nöjd med inköpet. Det blir Carbonara, Thai kycklingwok och ugnsstekt falukorv med mos.
Är dock lite osäker på vad Rolf kommer att säga om woken, men jag är så sugen på wok och har inte ätit det på hur länge som helst. Ät eller låt bli!

I kväll är det jobb igen, tre nätter på raken. Ska bli kul att få komma i väg ett tag igen. Undrar om det har hänt något speciellt dessa dagar jag varit ledig.

Beställde förresten hem sex stycken lånebågar från Favoptic i går, jag lovar att ni ska få se allihopa på min näsa. Nåt att se fram emot va?




1 kommentar:

  1. Ser fram emot att få se dina bågar på näsan. Du får väl göra som Emilie gjorde. En liten omröstning./Åsa

    SvaraRadera