5 januari 2012

Torsdag i dag va?


Sov länge idag! Klockan 10.00 masade jag mig upp och för att släppa in en frusen kisse.
Idag ska jag inte göra ett någe, bara slappa och söka upp något fikaställe med Erika som kommer hit efter lunch. Det är ju tydligen röd dag i morgon och då slutar man tidigt idag. Skönt!

Fick ett mess av min fina Mia nyss. Hon hade pratat med våran chef eftersom vi verkar vara dom enda på Pomona som inte vet när vi ska börja på nya stället. Bygget är som vi anade försenat och kommer inte tas i bruk förrens tidigast 1 mars. Sen kommer det ta minst en månad att ställa i ordning allt för verksamheten, så vårt startdatum på Flottiljen blir 1 april!
Känns sådär faktiskt. Innebär för mig ett par månader till med jobbig allergi, blir jag sämre kommer jag sjukskriva mig, garanterat!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar