12 januari 2012

Go Jossan!


Godmorgon mina vänner!
Slog mitt sovrekord idag, vaknade nyss klockan 15.30! Helt sjukt bra!
Drömde jättekonstigt, Mia och jag var på någon slags resa, vart vet jag inte men vi pratade engelska iaf. Sen fick vi märkliga bett på benen som kliade då visade det sig att vi hade loppor i sängen.
Jag drömmer alltid väldigt märkliga saker, men minns dom sällan.

I natt hade jag det väldigt mycket bättre än i gå natt. Även fast vissa är som guttaperkabollar och har väldigt mycket spring i benen så var det lagom emellanåt. Fasen, vad jag gillar ordet lagom!

Ska brassa käk snart, i dag blir det kycklingwok! Som jag längtar ska bli så gott!

Ni missar väl inte Sveriges Mästerkock? Emilies vän Josephine är med och tävlar och hon lagar mat och bakar som en gud har Emilie alltid sagt.
I kväll ska det elimeneras ytterligare i gruppen, nu ska det tävlas om vilka 14 som får vara med och tävla om den fina titeln Sveriges Mästerkock 2012.

Självklart håller vi nu tummar, tår och tassar för denna otroligt duktiga tjej! Heja Jossan!
Nu ska jag själv försöka leka mästerkock, grönsaker och kyckling ska slicas till fina små bitar....
Vette sjutton om jag är kvalificerad.......men jag har inga tre stjärnkockar som ska smaka det heller, tur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar