8 januari 2012

Grej of the day!


Medans vi åt en delikat middag med ungdomarna, den enda som saknades var Erika, så låg Gustav och jäste med benen i vädret. Han hade också fått lite gott i en av dom fyra matskålarna, Rolf hade lagt "slamset" av entrecoten till honom där. Det gillar han! Tror han blev mätt, han har sovit sen dess.
 Nu är vi andra också mätta och belåtna. Rolf tittar inte helt otippat på en Bondfilm, sötnosarna slappar och jag har surftid. Ska snart äta lite chokladmousse....igen.... a ´la LCHF, Emilie gjorde en variant i kväll med mintchoklad. Spännade och se om den blir lika god som den vi åt igår.
I morgon ska jag på äventyr! Ska göra stan och då menar jag Stockholm och inte Enköping som en del av mina arbetskompisar har mage att kalla stan?!! Enköping??? Stan?!! Hahahaha! Byhåla kallar vi 08´or det!
Ska till Favoptic och kolla synen, tycker jag ser sämre och det var tre år sen jag var hos en optiker sist.
Dags att kolla, i värsta fall kommer jag väl hem med blindkäpp! Kan bli intressant. Färden startar runt 11.30 från Bro Station.
Hör ni inget mer i från mig så har jag endera gått vilse eller blivit bortrövad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar