18 januari 2012

Klar nu!

h

Hej mina vänner!
Så har man jobbat klart och är ledig tills på fredag. I natt hade jag tråkigt! Var i och för sig en del att pyssla med men ensamheten......den börjar jag bli redigt less på.
Har inte tyckt det varit så förut, men nu. Blä!
Man får liksom prata med sig själv, som ett annat psykfall. Men man får ju garanterat bra svar utav sig själv!

Gick upp lite tidigare idag, tänkte att det ska bli lättare att somna i kväll då. 
Kollade nyss på det omskrivna Mammor & Minimodeller på TV 3 play. 
Vad säger man? Herregud, kan vara passande kanske. 
Galna morsor som pushar sina barn till något dom innerst inne kanske inte ens vill, fast mamma vill hemskt gärna.
Alla morsor var väl inte lika galna, en del tog det lite lättare. Tack gode gud.
Men detta är ingenting mot morsorna i USA, som jag sett något program om förut.
Där var det typ 100 gånger värre. Ni minns väl Fru Gunilla Persson, fast där handlade det inte om att bli barnmodell utan  en talangslös barnsångerska. Stackars barn!

Nej, tacka vet jag Sveriges Mästerkock. I kväll visas ett nytt program och självklart håller vi tummar för Josephine Lindqvist.
Det missar ni väl inte?

Nu måste jag göra annat som inte är hälften så kul som det här....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar