6 januari 2012

Säga vad man vill om Carola, men prata kan hon definitivt inte! Hon sjunger som en gud och ni vet att jag gillar henne som sångerska.
Men nu efter tre kvällars tv-tittande på The Voice så kräks jag snart på henne!
Pinsamma människa, man ser verkligen hur Herr Uggla INTE gillar henne.
Men resten av coacherna är mina favoriter, alla tre!

Ola Salo, vilken kille! Vilken ödmjuk människa! Uggla står i en klass för sig och Petter? Ja, han är bara bäst!
Kan bli ett spännande program att följa.

Annars har det inte hänt ett baronickel (min mamma använder det obegripliga ordet ofta?!). 
Vi åt en delikat korvmiddag på tu man hand, citronvatten i glaset.
Efter maten ville Rolf gå ut och gå, ja ni hörde rätt! GÅUTOCHGÅ!
Jag avböjde, tre minus ute och jag hatar kyla. Har ingen mössa heller för den delen.
Men sanningen är den att han ville gå till Anne och Peter och fika. Han var sugen på gott kaffe.
Men herregud, det är fredagskväll och dessutom en röd fredagskväll. Inte kan man komma oanmäld då?
Ett typiskt svenne banan fenomen, måste boka tid typ..
Han gick själv lite senare men bara på promenad, medans jag bäddade ner mej under filten i soffan med Iphonen i ett stadigt grepp. Lite WF efter maten tycker jag är en lagom kraftansträngning.

Ska lägga mig nu, känner mig trött efter nattens hockeymatch. Läste förresten på Aftonbladets sida att guldhjältarna skulle till Slottet i morgon där Daniel och Victoria skulle bjuda på en "enklare förtäring". 
Jag gissar på varm korv och en Pucko!

Godnatt!
 

1 kommentar:

  1. Håller helt med dig angående Carola. Va sjutton ska hon vara med för. Men de andra coacherna är ju helt underbara. Håller dock inte med dig angående Rolfs förslag på promenad och fika och komma oanmäld. Det kan man visst det. Ha ha./Åsa

    SvaraRadera