25 januari 2012

SToMpf



Godmorgon mina vänner så här strax efter 16.00!
Sov länge i dag, gick inte upp förrän vid 15.00. Har nu hunnit med en del s.k. måstegöran. Bl.a betalat månadens räkningar(blev lite över?!), ätit frukost, druckit kaffe och glott ut genom fönstret.
I dag kommer min fina Erika hit efter jobbet. Jag ska bjuda henne på mitt favoritmos, nämligen blomkålsmos! Bilder på den glammiga middagen utlovas senare.

Nattens arbete med Anne placerar jag in under kategorin: LUGNT!
Ganska skönt med en sådan natt emellanåt. Men visst var det en del spring i dörrar och vakna boende, men herregud sånt är tillåtet. Kan ju knappast spika fast mina raringar....eller kan man det?
I natt är det jobb igen, men först lite mys med en av mina favoritflickor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar