6 januari 2012




Vilken fantastiskt spännande hockeymatch Småkronor bjöd på i natt. Det tror jag dom flesta håller med om som var vakna och tittade.
Själv multitaskade jag rejält i soffan, tittade på matchen och spelade WF med mina vakna nattkompisar.
Gick utomordentligt bra, man är ju kvinna, som fixar det där med att göra två saker samtidigt.
Gustav däremot fattade ingenting, vad gör matte uppe nu, tänkte han nog. Så han blev pigg han med och körde en liten julgransplundring i sin ensamhet på morgonkvisten.
Jabbade ner julgranskulorna, försökte klättra i granen och traschade julbockarna.

Det satt långt inne det förlösande målet, men till slut så blev det utdelning!
Vet inte hur många gånger jag skrek NEJ! Sverige hade åtskilliga skott på mål, många väldiga bra chanser. Men Makaronen i Rysslands mål var superbra, men Sveriges var bättre, haha!

Blev tårögd när nationalsången spelades. Alla killar sjöng med stor glädje med, och jag menar verkligen sjöng!
Det är annat än vissa av våra andra landslag, men det här var en fröjd att se.
Stort Grattis till guldet!

Sov till 11.00, lite frukost och sen lite vila igen. Kändes ungefär som ett nattpass.
Tog oss en tur till ett folktomt Bålsta Centrum. Vi var kaffesugna och behövde handla lite.

I kväll händer ingenting som vanligt, ska bara slappa järnet i soffan framför TV´n. Man gör det man är bäst på!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar