13 maj 2013




Ensam i soffan med två äggmackor och en kopp te. Känner mig trött och lite lätt sliten, helgen var rörig på jobbet. Ska lägga mig strax, väntar bara på att Erika ska ringa.
 Familjen Gomez-Pettersson kom på middag idag. En nyvaccinerad Carlos var överlycklig och vi pussades som vi inte sett varandra på flera dagar.
Han känner sig hemma här, går vant omkring och kollar läget, letar efter kissen, dricker vatten ur Gustavs skål, hämtar sina leksaker i sin korg och ligger helst i schäslongen, hans favoritplats.
Jag älskar denna ljuvliga krabat!


 När Rolf svalt sina soltorkade tomatfyllda färsbiffar och ett gäng trista potatisar så gick han ut och lekte plockepinn igen. Exakt tre sekunder efter jag tog den här bilden så rasade skiten....rullgardin ner!
Gör om, gör rätt! Stackars Rolf!


Torkad tjurmuskel är en favorit hos Carlos. Men guuud vad den luktar!

Det verkar vara en del som varit med om samma sak som mig angående vänförfrågningar på FB.
Kanske är det något litet fejsbokspöke som spökar. Sist jag var med om det var det till en vilt främmande karl i  "stora" metropolen Enköping (eller hur?) 
 jag tydligen hade skickat ut en förfrågan..
Hallå? Så jädra desperat efter vänner är jag inte!

Nu får det vara nock för idag, sov gott så hörs vi i morgon!
Gunatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar