24 maj 2013

T.G.I.F


 Hej mina små vänner!
Fredag igen och NU är jag långledig. Svamlade om långledigt redan i tisdags men fick snällt hoppa in två nätter p.g.a vikariebrist. Sånt som händer, någon måste vara där. Är ju svårt att klappa igen ett demensboende för att det inte finns folk som vill eller kan jobba.


Nästa gång jag kliver in på min fina arbetsplats är söndagen den 2 juni klockan 20.45.
Vad händer i dag då? Först lite välbehövlig skönhetssömn, sen dags för mammamys och fredagshandling på Willys. Efter det lite slö-och-slapp-tid i soffan med mina favoritkillar.
Undrar vem som snarkar först? Inte jag i alla fall.

Däremot ska jag sova nu, pronto!
Guten Nacht!


PS: Tittar på en repris av Lyxfällan nu. En vuxen man sitter och gråter PÅ RIKTIGT för att han måste sälja sitt X-box. "Det är allt jag äger, mitt allt, hur ska jag klara mig?"
Vilken jävla fjant! 
Men med 34 krediter, 55 sms-lån och totalt över 1 miljoner i skulder....
då ska du fanimej inte ha något X-box!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar