14 maj 2013



Skönt med lediga dagar!  Tog mig en långfrukost framför TV-apparaten och efter det har jag gjort lite nytta med betoning på lite.
Jag har pratat med Anne i telefonen i 31 minuter, bäddat, dammsugit, plockat två fästingar på Gustav, plockat i och ur diskmaskinen, tvättat lite vinterjackor, tvättat köksfönstret med monstermaskinen,
planerat maten i helgen då Erika kommer hem, surfat runt lite, ätit ett äpple och druckit två koppar kaffe...ja, typ det var väl allt so far.

Nu ska jag sleva i mig lite kesomackor och sallad och sen i väg till frissan. Klipp och färg står på planeringen som alltid var 7:e vecka.
Och tro mig, jag lovar att ni ska slippa se något foto av mig när jag sitter hos frissan......som jag alltid tidigare visat......blir lite tradigt. Ser ju exakt likadan ut alltid!

Simma lugnt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar