30 maj 2013

Varning för Carlos!



Mycket Carlosbilder blir det! Och för er som tycker att ni har sett varje centimeter av honom redan kan hoppa vidare till någon annan blogg.  Valfritt att läsa min monsterblogg moahahahahaha!
Han är för mig så fantastiskt och jag gillar att fotografera, so what? Dessvärre inga bilder på Gustav idag, han har hållit sig undan nästan hela dagen. TVÅ hundar i Pettssonska, nej där går gränsen för kissemissen.

 När kommer min mamma och pappa egentligen..........?
Rädda mig, jag är inspärrad!
 .....jag ligger väl här och solar så länge då.....
 Äntligen, nu kom mamma! Jag är helt slut, somnade på direkten, sittande!
 Carlos kan sova i vilken ställning som helst, tydligen. Lilla fina Prinsen....
 Jag hjälpte mormor med disken idag i alla fall, som tack för hjälpen fick 
jag pussar...MERA PUSSAR!
 Till sist en bild på min middag, en ensammiddag. Rudolf är på turné i kväll med. Vet inte hur den kommer sluta, antagligen med en nattlig bilfärd för mig till Bålsta.
Gjorde en modifierad caesarsallad och shit vad gott det är med ljummen kyckling och rumsvarma grönsaker. En karaff kranvattet till satte guldkant på den middagen.

Nu ska jag slappa i soffan, zappandes med en kopp kaffe inom räckhåll. Blir en "me like" på den va?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar