29 maj 2013

Mjukglass, Lotta, Anne och spräckt PP

 Lallar mest runt på mina lediga dagar och fikar hos folk. I dag har jag varit i Bålsta, igen!

  
Världens bästa Anne bjussade på hemgjord mjukglass!
Arlas jordgubbsmjukglass i strut med strössel, supergott!
Fast ingen glass innan man har ätit något! Så därför spräckte jag hela min PP- budget genom att frossa i nybakade croissanter, olivbröd, ost, Jurakaffe och grönsaker.
Hon hade bullat upp en galen buffé av godsaker och som jag åt!




















Lotta och jag myste, åh vad jag gillar Lotta! Hon är så söt och som vanligt hade jag godis i fickorna till henne.
Bilderna är dåliga, min lilla kamera har flippat ut totalt nu och det är nog dags att införskaffa en ny liten behändig lätt-att-ta-med-bloggkamera.

Tack snälla Anne och Lotta för en trevlig och god stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar