5 maj 2013

Lite söndagsbilder


Vad var det jag sa? Hos Ingrid blir man alltid bjuden på gofika i XXL-format, kolla in det här!
Key lime pie, äppelkaka och vaniljsås, bullar, drömtårta,småkakor, tårta...ALLT homemade a´la Ingrid.
Här är jag benägen att köra ett klassiskt mammacitat: Hon är så duktig!
Om jag åt? Mmm, såklart fast inte av allt...men nästan!


 Senare kom även Carlos och hans föräldrar på visit. Första träffen med Ingrid och Micke och jag tror bestämt han charmade dom, Mickes fingrar tyckte han iaf om att gnaga på.
 Sen slocknade han i soffan utslagen, två kalas har han varit på idag. Jobbigt att kalasa!


Oordning bland bilderna! Här en vacker blå himmel i väntan på buss 555 som ska ta mig till Kungsängen. Har ni förstoringsglas ser ni ett flygplan i skyn, tror det ska till Grekland!


En vanlig syn i detta samhälle och då syftar jag inte på mig i väntan på en buss utan på den sönderslagna busskuren..JÄVLA UNGAR!


Blev besviken på Plantagen! Waynes Coffee finns inte längre utan någon slags sämre kopia... 
Fast en latte med hjärta fixade dom, bra!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar