29 maj 2013

www.bradag.se


Den här lilla killen har varit lite uttråkad idag. Han vet inte riktigt vad han vill, vankar fram och tillbaka, in och ut och torrjamar. Han kanske är kär? Eller längtar efter Carlos? Eller Erika?


Gjorde fanimejdengodastematen jag vet just nu!  Stekt torskrygg...ryggtorsk?!
Med dillstuvad potatis och råriven pepparrot med redigt med knuff i.
Det är så gott med den där torsken....

Rolf var trött i kväll när han kom hem. Tror jag det, man orkar inte med att bara sova 3 timmar en natt när man som han jobbar kroppsligt och hårt. Han är ingen ungdom längre.
Ändå gick han efter middagen ut och gjorde en koll på bilen, nös lite luft i däcken, dammsög, tvättade och fixade för att jag ska åka långt på lördag. Snällt va? Ja, eller förresten jag bad (läs "tvingade") honom....
Nu sover kraken, blir en hård dag i morgon också med utgång en kväll till.
Bara han slipper vara medicinman i morgon.

Ska lägga mig snart, i morgon kommer en liten rar kille till mig redan strax före 8.00.
 Då gäller det att vara pigg och vaken, blir nog full sprutt per omgående.
Carlos ska vara här några timmar då Emilie ska på läkarbesök och pappa Jogge jobbar.
Kommer bli en bra dag i morgon med.

Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar