6 maj 2013

Litegrann bara



Vaken och fått i mig lite kaffe, bra start. Nattens arbete var mycket bra, lite halvrörigt emellanåt. Precis som det brukar på en demensavdelening. Min favoritsjuksköterska jobbade också i natt och kom på visit och det gjorde att natten gick både fortare och var så mycket trevligare.
Var bra trött i morse. Klev typ bara ur kläderna i en hög och direkt i säng. Gustav tittade lite på mig sen gick han ut vilket gjorde att jag fick sova ostört i 5 välbehövliga timmar.
Nu har jag ringt till veterinären och bokat tid för vaccination och frisering.
På fredagmorgon är det dags, då försvinner pälsen och tovorna. Han kommer som vanligt bli så fin och näst intill oigenkännlig.

Inte mycket att orda om så här nästan direkt efter uppstigandet, återkommer kanske under kvällen om ni har tur.
Nu dags för lite föda och sen en dusch.

Heippa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar