23 maj 2013

Min fina arbetsplats!





 Roade mig med att ta lite bilder tidigt i morse på jobbet med Iphonen.
Tänkte ni ville se vilken fantastisk fin arbetsplats jag har.

Nu har innegården tagit form. Gräset är utrullat, fontänen på plats, träd och växter planterade, grillar inköpta, gruset krattat och fina vita utemöbler är utplacerade lite varstans.

Ska även komma ett konstverk på plats så småningom.
Förhoppningsvis till vår invigning den 17 juni.
En fin pergola att kanske dricka eftermiddagskaffet i.
Boulebana!
Lilla fontänen som gör en kissnödig med sitt eviga strilande....
Sittgrupper både under tak eller ute i solen
Röd avdelning till vänster och lila till höger. Köket i mitten under balkongen.
Grusgångar och flaggstång
Trädgårdsförrråd och fina sittplatser runt nyplanterat träd
Planteringslådor. Här ska odlas grönsaker!
Jag tycker det är underbart fint, kommer såklart bli ännu finare när
 alla växter och träd växt till sig.

Jag är glad att få jobba på denna arbetsplats, allt är toppen!


1 kommentar:

  1. Det borde finnas en "gilla" knapp här! :) Fint! :)

    SvaraRadera