25 maj 2013



Vaknar upp efter 10 timmars skönsömn till strålande väder!  Idag blir en bra dag har jag bestämt.
Tänkte eventuellt åka på en liten blomjaktsturné, Pettssonska veranda måste pimpas med allehanda färgglada blomster och grönt.
I kväll blir det kul! Ingrid är världens bästa och bjuder hem mig på trerätters!
Och jag vet redan nu och av erfarenhet att jag kommer rulla vrålmätt därifrån. Hennes mat är fantastisk!
Det har även utlovats vin och mojito....herregud!
Räknar iskallt med huvudvärk i morgon på Mors Dag. Spelar ingen roll om jag dricker ett glas eller en liter vin, huvudvärken kommer som ett brev på posten likaväl.

Till sist, säg hej till min tonårsfinne! Vaknade stolt som en tupp upp med en saftig finne på hakan, trots min digna ålder. Jag säger ju det....jag blir aldrig vuxen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar