4 maj 2013

Lite lördagsbilder




Lördagen visade sig att även den hade tankat raketbränsle.  Har gått i en farlig fart och klockan är redan kväll.
Jag har haft besök här idag utav lille Carlos, jag vet att jag tjatar men läs inte om ni tycker om det jag skriver.
Rolf har jobbat med båten, mycket jobb så här sista helgen innan sjösättningen.
Annars har vi inte gjort så mycket, jag har mest sett till att inte Carlos har jagat Gustav.
Något som jag alltid gör däremot är att ta bilder, jag älskar det och resultatet blir lite blandat.
Här kommer lite exempel på vad dagen bjudit på.








Vi hälsade på morfar nere vid båtklubben och Carlos spanade ut nyfiket över vattnet.

 Snart är M/S Nari klar för försäljning, men först sjösättning, 
sen håller vi tummarna att någon vill köpa henne.


 Många plastbaljor på rad.....

Hemma och mammagos innan hemfärd till Norrboda.

Vi solade på trappan och tog kompiskort!

Carlos älskar att vara ute i solen


 Så här sitter han alltid med bakbenen....


Emilie och Jogge stannade på improviserad grillmiddag. Vi grillade allt möjligt, kycklingklubbor, luffarstek och ribs. Min portion ser ni här: Kycklingklubba, ugnsrostade grönsaker, fetaostsallad och tzatziki. Väldigt gott och lite med PP, bara 8 st.

Nu myser Gustav och jag i soffan. Har plockat två fästingar på honom. Vi slötittar lite på hockeyn och jag känner att jag är ganska trött, sovit lite lite inatt. Så det blir nog ett tidigt sänggående för underteckad.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar