15 maj 2013



Hej Solen!
Sovit dåligt i natt, Gustav väckte mig typ hundra gånger....lite överdrivet kanske, men det kändes som det.
Han ville inget speciellt, titta ut lite, äta en skvätt, dricka lite vatten sen la han sig igen och efter en halvtimme var det samma visa igen.
Klockan 6.00 gick han äntligen ut och då jädrar somnade jag och vaknade inte förräns fyra timmar senare.

Har fixardag idag. Tvättar Rudolfs mössor, halsdukar och vantar. Tror inte han kommer använda dom något innan nästa vinterhelvete är här. Men man kan aldrig vara säker, han är frussen den killen.
Städat och försökt gjort det lite hemtrevligt i pojkrummet/gästrummet inför Erikas hemkomst till helgen.

Sen har jag klickat hem ett par sandaler från   ZALANDO   ni vet den där förbannat jobbiga reklamen på TV! Hatar den reklamen,  fast skorna var fina och jag vet att dom är vrålsköna för Ingrid har lika. Jag tog dock en annan färg och annan modell.


Redan inplanerat att vi ska spatsera runt med dom i stan i sommar då vi är på vår obligatoriska stadsvandring med många vätskestopp....
bra med lågskor i kombination med vinintag/trottoarkanter/gatsten/dålig syn/fnitter.....

I natt är det dags för jobb, två nätter på raken. Ska åka och handla nu så allting finns hemma i matväg nu när vi får finfrämmat!
Behöver jag säga att det blir en del grillat...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar