11 maj 2013



Godmorgon i solen!
I natt var det hajlajf/fullsprutt/livat/hallabaloo, kalla det vad ni vill,  på jobbet. Oj, vad trött jag var ett tag där i vargtimmen, men det löste jag snabbt genom att ta en minipromenad i parken. Eller parken och parken, på den fina men ofullständiga innergården. Behövde luft! Efter en kort stund i kombination av frisk luft, kaffekopp i näven och tystnad blev det genast bättre.
Kan väl omöjligt bli samma visa i natt igen? Eller?

Som tur var hade jag sällskap hela natten av den här ludna lilla raringen. Säkert med ett par cm mellan vingspetsarna....


Ni ser ju jämförelsen med kirurgtejpsrullen....STOR spindel! Vid 5.00 var min mänsklig kollega så rädd för min nya bekantskap att jag var tvungen släppa ut åttabeningen i frihet. Han såg ledsen ut...

Nu ska jag vila mig i form, gick upp en aningens för tidigt. Men det ryckte så i kaffetarmen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar