2 maj 2013



Slut på denna intensiva men roliga dag. Jag är ganska trött men har svårt att komma i säng. Nyss ville Gustav gå ut så jag väntar med att hoppa i säng tills han kommit in igen.
Fredag i morgon, veckorna går snabbt!  I morgon blir det fredagshandling med mamma och sen åker jag till Sundbyberg för att möta upp maken och hans jobbarkompis Janne med tillhörande fru.
Ett bord för fyra är bokad till klockan 16.00 på O´Learys och jag är lite lätt nojjig över vad jag ska äta där. Alla rätter innehåller minst 357 PP....
Tror inte dom har någon direkt VV-anpassad föda till mig, så jag får väl satsa på en köttbit med massa grönsaker. Det är nog ändå det minst dåliga...
Ser fram emot den efterföljande konserten på Friends Arena och att få se denna superartist
 Bruce Springsteen, han har fått finfina recensioner senast från Norgekonserterna. Han är bra!

Idag har jag inte träffat Carlos! Längtar efter honom varje minut, han är så fin! Hoppas jag får mysa med honom i helgen. Tror han längtar lite efter mormor, faktiskt.

Nej, nu är det slut för idag från mig. Nya tag i morgon!

Godnatt





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar