28 maj 2013

Gustav, Caesar, Carlos och pussar i massor!

Vart extremt slöåslapp idag, och det tänker jag fortsätta med. Däremot har kameran fått jobba hårt i värmen. Inser att jag är en hobbyfotograf med bilder som är både oskarpa, snea och vinda.
Fast jag är nöjd och det är huvudsaken. Här kommer ett axplock som visar vad jag sysslat med idag.

Solros är ett måste!
Gustav inspekterar blommorna





Väntar ivrigt på att skörda!
Älskar rotting!
Gustavs päls har växt ut fort

Vattenglas...kissen provar


Osthyvel för fetknoppar

 Caesarsallad! Min favoritsallad. Uppmärksamma och pålästa läsare ser säkert att det fattas krutonger och massa dressing. Men med en LCHF-are och en Viktväktare i sällskapet så hoppar vi krutongerna och dressingen tar vi på med måtta, 3 msk till mig för att vara exakt.


 Den här myskillen har ni sett förr, jag vet! Men han växer så rackarns fort så jag vill ha massor med bilder på honom nu när han fortfarande är lite liten och valpig. Oj, vad vi har pussats i kväll!

Mäklaren med sin mäklarhund

Vi älskar varandra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar