3 maj 2013



Hej hopp en snabbis!
Solen skiner och det är 15 sköna grader utomhus, jihaaaaaai!
Har precis kommit hem från lilla mor, och sen pratar vi inte mera om det!
Handlade lite matnyttigt till helgen och fick ett ryck när jag skulle plocka in i kylen. Tyckte det luktade en aning ofräscht där inne så jag röjde ut rubbet.
Kastade saker som det växt ut ben på och det som inte såg trevligt ut och skurade hyllor och väggar. Nu kör jag grönsakslådorna i diskmaskinen. Min förhoppning med detta oanade men välbehövliga infall är att det ska bli en bättre lukt såklart.

Känner mig för övrigt inte på topp just nu, huvudvärken släpper inte och jag är orolig att det kliver över till migrän.
Vill ju vara pigg och kry nu när det blir en helkväll med Bruce och grabbarna grus.
Ska hoppa in i duschen nu, kanske lite vatten kan skölja bort huvudvärken.

Ha en trevlig fredag så återkommer jag i morgon.

Heippa!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar