14 maj 2013




Hemkommen från bästa frissan, nyklippt och enfärgad. Känns bra! Nu håller jag på att fixa middagen, idag bjuder jag min lilla krake till make på blomkål och morotsstuvning med lite goda korvar till.
Men faen vad det luktar när man kokar blomkål, typ jätteprutt i hela huset!

Senare ska vi på gofika till Micke som fyller år idag.  Hoppas Rolf orkar bara, han har en tendens att vara ganska trött när han kommer från jobbet. Kanske han åker i morgonrock, den brukar komma på ganska snart efter hemkomst.
Dessutom cyklar dåren till Kungsängen i arla morgonstund. Blir nästan 2 mil om dagen, bra motion för en som redan är tanig om benen, tillika om armar och hals....


Här ser ni mig i min nya frippa!
 

 Tittut!


Märkligt att man inte har ett nyare kort på födelsedagsbarnet.
Får köra samma som förra året, han ser likadan ut nu...nästan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar