23 maj 2013



Godmorgon Kompisar!
Nattens arbetet var för en gångs skull lagom behagligt. Jobbade med Ann-Charlotte som är tryggheten själv och det känns alltid så bra att tillbringa natten med henne. Hon är grym!
Gustav och jag skedade i sex timmar! Vaknade lite väl stel efter att legat i samma sovställning så länge.
Han är ju för söt min lilla fis, med honom behöver man aldrig känna sig ensam.
Tog lite bilder även på honom igår när Carlos var här.



Här ligger han och lurar lite i den vildvuxna rabatten, dom här bilderna var dom enda då han hade ögonen öppna. Han har ju en tendens att blunda annars så fort jag tar fram kameran.

I går kväll var jag 2 cm i från att klicka hem en resa till oss. Var inne på min favoritsajt, Vings lågpriskalender och hittade en resa till Kreta för 3650:- FÖR TVÅ!
Avresa redan om två veckor, 6 juni!

Kollade snabbt i kalendern, kan vi åka,  kommer jag få ledigt dom två nätterna jag skulle behöva,
har vi kattvakt, är passen giltiga?

Nej, det bidde inget, vi avvaktar. Men jag fortsätter såklart att hålla koll, gillar den där sidan.
Finns mycket resor till bra priser där.

Till sist en skön bild på Carlos från i går. Han var lite väl trött lillkillen, så trött så han inte orkade att lägga sig ner.
Sitta sovande med bakbenen lite märkligt är hans stil. Finaste Carlos!


Nu ska Gustav och jag mysa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar