21 maj 2013

Full patte idag!



Godmorgon i raketfart, måste turbosova idag. Varför sitter jag då här med datorn i knät?
För att jag vill säga hej till er, såklart.

Det var superkul att vara barnvakt till Carlos i går. Vi busade och pussades, gick ut på kisspaus.
Har aldrig träffat på en hund som är så omständig när han ska göra tvåan.
Han snurrar och far runt i ett par minuter.....minst, tills han till slut sätter ner den lilla söta rumpan.
Då hänger dom små korvarna nästan utanför, som kvällen till ära kom med fart, riktig sprutt!

Skippa skitsnacket nu och visa lite bilder, det var ett tag sen sist.

Vi lekte på balkongen, Carlos drar och jag håller i. Jag vann!
 Sen tvärsomnade han i soffan.....och som han snarkar. Nästan i klass med Rolf!
Ska ge mig på att vara kulturell idag. Klockan 13.30 är jag och två gamla klasskompisar på plats på Stadsteatern.
Vi ska se "I sista minuten" och jag anar att vi kommer känna igen oss en del.
Efter föreställningen blir det restaurangbesök och skitsnack....härligt!

Förresten så såg jag en räv (eller rev som vi brukar säga i denna region) när jag åkte hem för en stund sedan, en levande räv dessutom, som stod vid vägkanten vid golfbanan.
Kanske inte var någon information av intresse.

Godnatt! Återkommer i kväll, kanske om ni har tur!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar