19 december 2013

Bara bra tack!



En härlig morgon med både katt och dotter som sällskap. Vi toppade med Anne som kom på fikabesök, hon var på genomresa och stannade till för att säga hej. Rart av henne.
Idag ska jag på Värdegrundsutbildning, snart dags att byta ut min sportiga dresscode, bestående av svarta joggingbrallor med redigt häng både här och där, till något mer passande.

Efter kursen tar jag mig en sväng in på centrum för att handla kattmat, helt slut i lådan och Gustav muttrar.
Rudolf är på event två dagar i rad nu. I kväll är det K-Rauta som bjussar på julbord på Ballbreaker och i morgon är det BLT´s tur att bjussa. Den här gången blir det Golden Hits och trerätters.
Han kommer vara helt slut! Hemma sent i natt och upp imorgonbitti. Maj gadd!

För mig innebär det hämtmat! Idag thailändskt och imorgon ev. indiskt. Vi har inte bestämt ännu Erika och jag, kanske lagar något gott hemma istället imorgon.

Fick en kommentar på gårdagens julbordsinlägg. Man kunde tydligen säga till personalen om en lutfiskstallrik. Det hade stått på någon av dom små lapparna.
Typiskt, att jag missade det.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar