10 december 2013



Varit full sprutt på halvfart här hemma idag trots envisa hostattacker och stunder av matthet allt emellanåt.


Bakade, jag tror ni vet vad. Gör för en gångs skull inte som alla andra och lägger ut bild på dom färdiga lussekissarna, men jag lovar att dom blev goda och lite halvfula.


 Men dra på trissor! Det fanns minimarshmallows på vårat skit-Ica.


Hela familjen Gomez-Pettersson kom på middag.  Jag hastade ihop en lasagne och alla blev mätta och nöjda. Carlos var sötare än vanligt och vi hade en mysig stund tillsammans.
 Emilie satte igång med Rocky Roadtillverkning och sen även saffransskorpor.
Tack snälla du!

 

Dammade av min egentillverkade julkalender från 1988. Den har glatt mina småtroll varje år med små presenter. I år blev det i stället lite olika lotter, tror dom uppskattar de mer än suddgummin, chokladtomtar, kex, lego, Barbiekläder, plastdjur, Plopp, dubbeldajm, pysselböcker m.m.
I morgon blir det pepparkaksbak!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar