6 december 2013

Ett lass skit!



Whoop whoop! Jobbat klart på ett tag nu, nästa gång jag ikläder mig Håbo Kommunkläderna är dan-före-dan-före-dan-före-dopparedan!
Men såklart så kom då, som grädde på glädjemoset, att jag vaknar upp och det känns som jag har svalt en raggsocka, jag har ont i lederna och känner allmänt ruggig. Som ett lass skit.
Perfekt tajmning med tanke på hur min planer ser ut i helgen! Faeeeen också, hoppas det inte blir värre!

Tanken är att jag i morgon ska jag mysa med Carlos när hans föräldrar åker på Hundmässan i Älvsjö. Och på kvällen ska jag på en romantisk dejt med maken. Vi ska ta oss an julbordet på Ekolsunds Slott.
Bara att avvakta och se hur det utvecklar sig den här åkomman.

I natt skulle jag blivit rik, OM jag skulle fått betalt i provision vill säga. Herregud!
Det larmade HELA natten, utan överdrift.
När jag äntligen fick gå hem i morse så fullkomligt rykte det om rörelselarmen, så mycket hade dom gått varma. Skulle varit skoj med stegräknare både på mig och andra tanter på avdelningen.

Nu ska jag bädda ner mig i soffan, Gustav håller mig sällskap såklart.
 Hoppas ni får en bra helg och klarar er från stormen Sven, häftiga snöfall och raggsockor i halsen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar