13 december 2013

Lucia och förlovning!



Godmorgon Lucia!

81-12-13 står det ingraverat i våra förlovningsringar i vitt guld som är spårlöst borta.
Men det är en annan historia varför dom är försvunna. Skulle vilja ha en ny, i silver eller titan.

Har pysslat men mina hjärtan nu på morgonen, blev ganska nöjd!


 I år har således flocken utökats med ett hjärta, och inte vilket som helst utan CARLOS!
I kväll när dessa har torkat ordentligt så ska dom upp i köksfönstret. Fina sidenband ska knytas omsorgsfullt.
The same procedure as every year, James!  1985 var det ynka 3 hjärtan, 1987 blev det 4 st,
2007 kom Gustav med sitt hjärta. Sen förstås lite pojkvänner hit och dit, av och på, in och ut, rulla och skjut.
Men så här ser det ut anno 2013! Utökas flocken ännu mer måste vi skaffa större köksfönster eller kanske baka mindre hjärtan.


Världens finaste Luciatåg, kan vara -91. Och till mina trogna läsare som följt mig genom åren......
Jag vet! Ni har redan sett den här bilden! Men jag har faktiskt ganska många nytillkomna fans som inte har sett den.

Frida, Emilie, Erika och Apan Hasse, mina gullfisar!

Måste sätta fart, vimma till mig. Ska snart på shopping!


3 kommentarer:

  1. Apan Hasse ja... Hänger han fortfarande med? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såklart Hasse hänger med. Han bor numera i Vara med bästisen Bosse.

      Radera
  2. Lika fina hjärtan som alltid!
    Vi hälsar er så gott från ett 15 gradigt Rom!
    Ja, det är sant! Vi är i Rom, hittade en billig resa i sista stund!
    Ciao Bella!

    SvaraRadera