30 december 2013

Inge vettigt alls idag



Äsch, nu vill jag har vardag igen! Vardagsrutiner och inte något jäkla lallande i joggingbrallor med kaffekopp i ena näven och massa skumtomtar i den andra hela dagarna.
Gör ju för fasen inget vettigt alls, nej jag gillart inte. Längtar till nästa vecka när det är som vanligt igen. Fast såklart inte för att Erika åker hem, det är trist.

I natt var jag uppe och vrålpigg till efter 02.00, drack te med Erika, pratade och tokspelade Candy Crush.
Vilket resulterade i att jag sov som en bakfull tonåring till 10.00. Vaknade skittrött och med lite lätt huvudvärk.
Rudolf har jobbat en sväng idag, sett över slottet och alla byggnader. Kollat att allt är som det ska.
När han kom hem vid 12.00 så satte han igång att baka sitt berömda matbröd. Förra laddningen tog slut alldeles för fort. Emilie har också bakat en omgång som också är slut.
Blev så matt av hans energi så jag gick och la mig igen och somnade bums, vaknade för en stund sen. Galet!

Bra med profylaktisk sömn, denna vecka har jag hästveckan. Fem nätter, dock ej på raken. Två nu och sen hela helgen. Känns bra!
Upptäckte att kissens mat är slut måste hoppa ur joggingbrallorna och handla lite. Ser att jag måste skrapa bilrutorna också.....så det tar emot en del.

Det här inlägget kan ni med fördel sortera in under kategorin "Svammel"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar