16 december 2013



Gjorde en Rudolf i går...och somnade i soffan. Vaknade frussen klockan 1.30 med dregel i mungipan och huvudvärken from hell.
Kändes skönt att krypa ner i sängen som Gustav värmt upp till mig. I morse var huvudvärken borta och så även maken och katten.

Min andra lediga vecka och jag gillart även fast jag saknar Familjen Solängen såklart.
Ska bli förbaskat kul att komma till jobbet på fredag igen.
Den här veckan har jag lite inplanerat.
  • Hämta Carlos på eftermiddagen då hans päron ska julshoppa
  • Nattmöte i morgonkväll kl:19.00 sen vidare till Flottiljen och hälsa på mina f.d nattkollegor som jag saknar.
  • Onsdag eventuellt ett stadsbesök med Yvonne och sen på kvällen attackerar jag julbordet på Skokloster Wärdshus med härligt hungriga kollegor.  När jag kommer hem från julbordet så har även min fina Erika kommit hem från Vara för jullov. Jippie!
  • På torsdag är det sista delen i Värdegrundsutbildningen mellan 13-16
  • Fredag = mammatajm och sen äntligen jobb på kvällen
  • Hela helgen ägnas åt att sova
 Dags för frulle!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar