17 december 2013

Medaljer till er!



Efter min heldag i storstaden så har jag två bragdmedaljer att dela ut!
Den största och första bragdmedaljen går till..... all förskole och skolpersonal som åker på utflykt med alla dessa förväntansfulla barn med fullpackade ryggsäckar till Stortorgets Julmarknad.
Herregud! Jag skulle ha noll koll, vimlar av barn...överallt.
Hur hinner ni med att hålla reda och se skillnad på era vs inte era barn?
Fantastiskt gjort av er!
Speciellt med tanke på att säkert hälften av barnbunten inte kommer i närheten av en julmarknad annars...

Bragdmedalj nummer två går till....alla pendlare! Hur faaaaen orkar ni? Hur pallar ni med stressen, trängslen, hostandet, snörvlandet, gapandet, lukterna m.m. VARJE dag?!
Jag är helt slut efter åkt tur och retur EN gång och då bara till Jakobsberg där latmasken parkerade sin bil.
Såklart förstår jag att ni har inget val men ändå. Ni är fantastiska!

Blir mer sen men nu måste jag dinera ska på nattmöte strax!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar