3 december 2013



Hej hopp!

Kom precis hem från frissan och känner mig som vanligt nöjd. Idag blev det lite bus, Monica tyckte vi skulle lägga i ett par ljusare slingor på "överhåret" för att piffa upp mig om möjligt ännu mera.
Jag litar helt och fullt på henne, hon har ju varit min frissa i 35 år...minst!


Blev kanonbra,  få se om någon skarpsynt kommer att påpeka min fantastiska makeover.

Nu är jag ledig endast en natt, sen jobb två nätter på raken och sen.....sen ledig i två veckor!
Idag känner jag mig sliten, gick upp för tok för tidigt för att hinna till frissan. Blev så i och med mitt byte.
Smällar man får ta och konsekvensen av detta är att jag säkert kommer att somna innan kvällsfikat i kväll. Men jag vill inte missa Maria klockan 21.00.

2 kommentarer:

  1. Hej mitt namn är Annelie och skulle vilja få en intervju med dig angående metromode.se, en av världens största bloggsidor. Du kan nå mig på Annelie@metromode.se. Ha det bra så länge!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Säger som Maria Montazami...kul.....jätte.....kuuuuuuuuuuul!
      Eftersom det inte finns någon som heter Annelie på metromode.se så förstår jag nu att detta är ett dåligt skämt. Som jag nästan gick på!

      Radera