12 december 2013



Känns som jag är täppt i hela skallen trots överdosering av nässpray. Har huvudvärk fortfarande men ska absolut inte gnälla det finns som har det värre, mycket värre.
Idag är det mammatajm fast det bara är torsdag. Jag gör en rokad och byter ut morsan mot bästa vännen Ingrid i morgon.

För i morgon ska vi på tjopping, jultjopping. Något som lilla Ingrid och jag har som tradition.
Vi besöker något köpcentrum en hel eftermiddag och hinner med både fika, shoppa, glo på folk och äta innan vi beger oss hemåt förhoppningsvis med lite julklappar inköpta också.
Vi har alltid jättekul förstås, det har vi alltid!

I dagsläget har vi inte bestämt vilket centrum som ska få den stora äran att ha oss som gäster.
Men kanske Täby? Det är ett jättecentrum med jag tror alla dom affärerna vi ute efter.
Få höra med Fröken Dahl i kväll vad hon tycker om mitt förslag.
Eller kanske Kista? Eller Solna? Eller Vällingby? Stinsen och Sollentuna centrum var vi last year, vi borde kanske vidga våra vyer?
Många kniviga frågor att ta ställning till, jobbigt!

Nu ska jag röja runt lite här hemma och sen blir det klackarna i taket ett par timmar med mor.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar