23 december 2013

Gunatt!


Världens lugnaste jobbhelg är till ända. Herregud, vad det varit lugnt...i tre nätter, helt otroligt!
I natt fick jag finfrämmat, Pia och Guner kom på en snabbvisit. Kul att ha kontakt med dom andra utegrupperna. Kan lite sakna våra gemensamma fikastunder som vi hade när jag jobbade på Pomona.
Då försökte alla grupper komma in till ca 24.00 för fika och skitprat. Ett glatt gäng som trivdes bra ihop, tror jag i alla fall.

Idag ska jag sova minimalt, behöver besöka Bålsta Centrum för att inhandla lite rusdrycker.
Senare i kväll kommer då hela familjen Gomez-Pettersson hit för traditionell uppesittarkväll.
Granen skall kläs, skinkan ska provsmakas och såklart kommer det bli så mysigt.
Längtar så tills jag får se hur CG reagerar på granen och Gustav med för den delen, han gillar den också och brukar tillbringa dagarna både i och under den.

Godnatt på er! Måste sova nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar