4 december 2013



Dagens tema har idag varit: Fyrbenta!
Åkte till Norrboda för att promenera med Carlos eftersom hans mamma är sjuk och inte orkar ta sig ut på några längre promenader.

Gulligt dregel i mungipan

Lill-Fisen blev glad och dom små benen marscherade på snabbt, kissade för säkerhetskull på varenda lyktstolpe.
Efter mys, puss, spya och bus så åkte jag vidare någon kilometer till Brunna.
Fika hos bästa Marie, en f.d arbetskamrat, stod näst på tur. Älskade lilla Seffi fyllde 10 år i går så godis och pussar utdelades frikostigt till henne. Denna otroligt lilla charmerande fina Jack Russell som varit så mycket hos oss innan Gustav flyttade in. Vi hade henne på skollov och semestrar och hon var världens lättaste att ha att göra med.
Det var hon som när hon satt i mitt knä i passagerarsätet "duckade" när vi åkte in i en tunnel eller under en viadukt. Så himla gullig!
Man kan inte tro att hon är 10 år, Marie hade träffat på en dam ute som frågade hur gammal hon var.
10 svarade Marie, damen trodde hon menade 10 månader!



Vi fick även sällskap av Monica runt fikabordet. Hon och jag arbetade i hop varje natt i 16 år tidigare!
Blev såklart mest prat om våra jobb, dom två jobbar kvar på Kungsgården och det skulle jag säkert också gjort om inte allt hade hänt den där natten  den 2 juli 2008.

Handlade lite på Coop innan jag åkte hem till min absoluta fyrbenting, Gustav såklart.
Lite vila nu och sen jobb i natt.

Heippa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar