31 december 2013

Gunatt och Gutt Nutt Ur



Årets sista dag och den dagen min lilla katt tillbringar dagen och natten under soffan, skräckslagen och pinknödig! Idag får du hålla dig, du kommer inte få gå ut alls så kattlådan kanske får ett oväntat besök.
Alla dessa onödiga fyrverkerier och raketer, hade väl ändå räckt att skjuta av runt tolvslaget.
Kommer bli en jobbig dag för Gustav och naturligtvis alla andra katter, hundar och ledsna djur.

Min favoritbild på en tältande kisse!

Ska kasta mig i säng nu, natten var i jobbigaste laget. Omåttligt pigga damer höll igång sen klockan 00.30....nonstop! Hur orkar dom och nästa fråga undra hur dom var i unga år när det var fest.....

Har tagit bort både direktlänk till grodfamiljens blogg och bilden därifrån, men lösenordsrutan ploppar fram ändå. Hur gör jag?

Till sist tack för i år och Gott Nytt År på er alla mina 27 läsare. Det sista var skoj, har faktiskt massor med läsare som blir flera dag för dag.


önskar eder favoritbloggare




2 kommentarer:

  1. Det försvinner när inlägget kommit bort från första sidan tror jag :-)

    SvaraRadera
  2. Okej, så kan det nog vara. Fast förstasidan är det inte på nu tror jag, man får klicka på äldre inlägg tills man kommer dit. Aja, ingen katastrof i värsta fall får jag väl radera hela det inlägget.

    SvaraRadera