26 december 2013

Galej



Hej Annandagen!
Sovit massor med timmar i dag, klev upp vid 14.30 när det kom gäster. Fina små rara gäster som jag älskar, nämligen Carlos, Jogge, Emilie och Micke. Dom stannade på en snabbfika innan dom for vidare. CG hade sin fina stickade tröja på sig och jag blir så glad varje gång jag får träffa honom.
Finns ingen mysigare kille i hundväg än den där Lill-Fisen.

Hade en fridfull natt på jobbet, lite väl mycket spring i benen hos vissa fram till 01.00 men sen blev det stilla, tyst och lugnt.
Ägnade efternatten åt städning, botanisering i alla chokladaskar, klarade tre banor i Candy Crush och till sist lite spontaninköp på internet.

Klickade till mig två biljetter till lördagens After Darkshow på Cirkus. Har alltid velat sett dom live och jag är så glad att det fanns biljetter kvar. Dock inte dom bästa men jag tror vi i alla fall kommer vara nöjda.
Lite middag innan på någon trevlig restaurang tror jag Rudolf kommer gilla.


Nu ska vi äta pizza som kocken tillagat. Sen blir det jobb i natt igen,

Heippa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar