1 december 2013

Elaka tomtar



Tröttmössan är inte riktigt med i matchen. Började förra inlägget med  ""Måste visa er mina fina grantomtar (inte att förväxlas med grantomtar)"  Eeehhhhh? menar såklart garntomtar.
Klantarsel i storformat!

Fått present i dag av Erika, hon vet att jag gillar djur och presenter!


En fin liten lurvig isbjörn.  Han får så länge stå bredvid adventsljusstaken men ska såklart få hedersplatsen bland tomtarna när dom plockas fram. Tack söta Erika!


Ni som känner mig vet att jag HATAR fula tomtar, jag är LIVRÄDD för dom!
Såna med elaka, hemska ögon som följer mig vart jag går...
I går natt höll jag på att skitaibrallan när jag klev in till en boende och möttes av den här galningen!
Åhhh, fy fasen en sån hemsk varelse som jag dessvärre kommer få dras med hela december.
 Riktigt såg hur han följde varje steg jag tog i natt!

Andra extremt skräckinjagande tomtar är dom antika Heissnertomtarna från Tyskland. Dom brukar vara populära hos gamlingar.  Maken till farligare tomtar finns inte och jag hoppas att INGEN boende på Solängen har en sådan som ska plockas fram snart. Den kommer i så fall garanterat få stå med ansiktet in i väggen i alla fall dom nätterna jag jobbar.



Allvarligt? Vem faaaaaen gillar dessa groteska varelser?

Nu avskedsfika med Erika, hon åker hem till Vara tidigt i morgonbitti. Trist men såklart återkommer hon när det blir jullov. Då blir jag glad igen!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar