30 december 2013



Kan någon förklara för mig varför det på min bloggsida kommer upp en ruta med lösenord och inloggningsuppgifter till grodfamiljens blogg?
Fattar ingenting....men är det så för er läsare också så klicka på avbryt bara så ska jag försöka lösa problemet. Undrar bara hur?

På tal om Grodfamiljen, stod en trevlig flaska vin och väntade på mig när jag kom från affären.
Så kan det gå när man som jag gjorde storartad succé som tomte på julafton.
Lättförtjänat för 5 minuters jobb! Gillar intensivt arbete på kortast möjliga tid. Det blir nog värre i natt, intensivt arbete i 10 timmar......




Längtar efter min lilla Carlos, kommer inte få se honom förrän nästa år! 
Puh!
Snodde lite gulliga bilder från Emilies blogg, han ser lite trött ut.








2 kommentarer:

  1. Lindah tror att det kanske är för att du har en direktlänk till Grodsidan eller använt en bild från Grodsidan. Lindah har för tillfället semesterstängt på Grodsidan och då blev det tydligen såhär. Din lösning är förmodligen att ta bort direktlänken till Grodsidan./ Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Misstänkte att det var så, tog bort länken men bilden är kvar. Ska testa när jag kommer hem imorrn.

      Radera