10 december 2013



Vad är det med den här förkylningen egentligen? Helt plötsligt så känner jag mig sämre! 
Trodde det skulle bli bättre....men som sagt med Alvedon, Otrivin och Bafucin gör man underverk.
Synd bara att Bafucinen tog slut i natt, måste bege mig till Apoteket.

Det regnar på Ginstvägen idag, perfekt! Snöslask och mildgrader. Oslagbar kombo....(ironi)
Tänkte ge mig på att göra lite Rocky Road men saknar en ingrediens, nämligen minimarshmellows i pastellfärger.


Fanns ju förstås inte på Willys. Går ju givetsvis att utesluta men jag gillar när det är lite färgglatt.
Ska kolla på Ica när jag ändå ska till Apoteket, men risken är liten att det finns där. Tycker våran lokala Icabutik är av det sämre slaget.


Måste visa er några bilder när jag i helgen försökte arrangera ett julkort på Carlos och mina grantomtar.
Gick sådär, CG tyckte mormor var asjobbig när jag tjatade om att han skulle sitta bredvid dom fula tomtarna med potatisnäsor. Jag mutade med godis men han vägrade sitta mer än 2 sekunder.
Tror han frös om lilla rumpan.




Lilla älskade Carlos, vad jag längtar efter dig!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar