6 december 2013



Medans jag låg i soffan med filten över skallen så brassade maken räkmackor. Trevligt initiativ av honom tycker jag.
Gustav svansade i åttor runt benen på honom, det vankades ju räkor, handskalade sådana som är hans favorit.
 Jaha! Hörde jag varsågod undrar Gustav?
 Ser vansinnigt gott ut...........
 ...........äh, husse sa varsågod! Bäst att hugga in innan matte masar sig ur soffan!


 Det räckte alltså inte med räkorna Gustav fick i sin egen skål, mycket vill ha mer.
Lilla sötnosen, klart du fick smaka av mamma.

Snart dags för Idolfinalen. Bryr mig inte så mycket om vem som vinner faktiskt, har inte följt denna säsong så noga och har inte "kärat" ner mig i någon direkt.
Det som ska bli mest intressant hur många gånger Rudolf brister ut i "Asså, han är inte bra den där!" eller
  "Fan, vad falskt han sjunger!" han gillar uppenbarligen inte Kevin.
Sist vi såg programmet så sa han i alla fall dessa meningar typ....varje gång pojkstackarn visade sig i rutan.
Fast nu ser jag att han har somnat redan......kanske blir tyst med onödiga kommentarer då.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar