15 december 2013

Glöggfiesta och rajtantajtan



Hej på er kompisar!

Det luktar jul i vårt hus! Glöggen står på värmning!
Medans Rolf tvättade bilarna städade jag badrum och plockade lite. Ser okej ut nu tycker jag.
Nu har vi läget under kontroll, lite småvarma tilltugg står i ugnen och väntar på att bli uppätna.
Får inte glömma att plocka fram min julcheesecake ur frysen om en stund. Vore bra om gästerna slapp hugga loss sig en bit.
Min julplaylist på Spotify att maxad, mycket skönsång av allas vår nye idol Eilert varvat med Carola och några andra.
Gustav vankar nyfiket av och an, snart kommer hans favorit Carlos och sätter sprutt på honom.
Ska bli kul med lite mingelmys ikväll med dom jag gillar bäst. Saknar förstås Erika, men henne får jag mysa med senare i veckan. Längtar!

Nu måste jag klä på mig lite mer anständiga kläder, hörs senare i kväll.

Trevlig Advent!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar